15 september, 2006

Zlatan säger nej!!!

Enligt uppgift i Expressen säger Zlatan nej till spel i landslaget. För mig var det ett väntat besked. Enligt min uppfattning så har Zlatan aldrig verkat trivas i landslaget. Det har man kunnat se både på hans spel och uppträdande. Om det beror på Lagerbäcks ledarstil eller något annat lär vi väl inte få veta. Jag kommer inte att sakna honom. Drevet på Lagerbäck, om att han ska avgå, kommer att starta nu igen.

Andra bloggar om: , , , ,

Länkat till intressant.se

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tror på det faktum att ingen utlandsfödd känner sig hemma i Sverige så länge hela svenska journalistkåret sprider FÖRDOMMAR om invandrare och uppfyller en funktion för regeringskskiften i statsapparaten. Det spelar ingen roll om dessa är lärare som städar eller s k divor och stjärnor. Sak samma. Det behövs mänskliga rättigheter. Det som Mona Sahlin mkt försiktigt kallade för Strukturelll Rasism, inbadad på myndigheter. För egentligen har dessa människor slutat vandra för länge sedan. Och att bryta betyder ej att de har ej bättre högskolediplomer, resurser och kompetens. Två- och mångspråkighet är inte nödvändigtvis fördummande. Utan en ren fördel. Mångsidighet med. So jag tycker synd om detta stalkers förföljelsemani journalistiska pådrag. Hoppas Du finner civilisationen i Sydeuropa! Zlattan. Jag vill själv flytta härifrån och drömmer om att följa Dig. Kommer snart! Låt Reservaten förvaltas storsvenskt, perfekt och felfritt. Stå på Dig!

03:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida