22 augusti, 2006

Elfsborg i topp!

Det är ingen tillfällighet att Elfsborg nu är i serieledning. Elfsborg vann i kväll med 3-0 över Halmstad, utan att ha spelat bra. Trötta efter cupmatchen mot Helsingborg? Ett tack till Helsingborg som slog Hammarby med 2-1 efter en kanonmatch av Henke Larsson.

Det lustiga är att samma rubrik skrev jag den 10 maj i min blogg, Elfsborg i topp!
Och de tre lagen Elfsborg , AIK, Hammarby, låg även då i topp, fast Hammarby före AIK. Så här skrev jag bl.a. då: Vem hade trott att Elfsborg skulle ligga i topp efter 7 omgångar? Jag är inte förvånad. Med den laguppställningen som Elfsborg har kan allt hända.

Jag är inte förvånad nu heller.

Andra bloggar om: , , , , ,
Länkat till Intressant.se

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida